Lad os snuse til de vigtigste forskelle mellem Wolfpack og den mest udbredte mulighed inden for udlægshåndtering: Firmakort. Uanset om du allerede benytter en af de mere traditionelle løsninger, eller skal til at kigge på udlægshåndtering for første gang, kan det være svært at se skoven for bare træer. Her får du det fulde overblik.
I modsætning til konkurrenterne, der typisk tilbyder et firmakort med en tilhørende app, er Wolfpack født som en app uden fysiske firmakort – med et 100 % digitalt udgangspunkt. Sådan er du sikret et helstøbt produkt, hvor alt er bygget grundigt op fra bunden.
Vi er en app uden firmakort. Konkurrenterne er målrettet kredit via et prepaid-kort, hvor virksomheden selv skal indbetale penge. I en tid, hvor man ønsker en minimal fastfrysning af ens likvider, kan det virke direkte skadeligt for virksomhedens likviditet at vælge en firmakortløsning, hvor man skal overføre sin likviditet, før det er strengt nødvendigt. Firmakortet blev opfundet, fordi der ikke var et alternativ. Det er der heldigvis nu. Skal du have hjælp til at flænse firmakortet, finder du det under Gratis Flyt & Flænsservice
Hver gang du køber noget til din virksomhed, skal du blot huske at tage et foto af kvitteringen med din Wolfpack app. Det foto ryger direkte til bogholderen, som kan registrere kvitteringen i regnskabssystemet, og vupti – så er det udlæg klaret og du kan fortsætte med det, som du hellere vil bruge tid på. Og 24 timer senere er beløbet, som du lavede et udlæg for, tilbage på din konto. Digital bogføring når det er nemmest.
Serieiværksætter Werner Valeur er founder og CEO i Wolfpack, hvilket giver os et unikt udgangspunkt. Werner lever af at innovere og opfinde, se nye tendenser eller skabe dem selv. Han var den første i hele verden, der fjernede debet og kredit fra regnskabsprogrammet med sit firma, Billy. Nu er innovationen nået til udlægshåndtering, og én ting er sikker: Werner skaber fremtiden, mens banker og udbydere af firmakort sidder fast i traditionerne. Derfor kan du trygt downloade Wolfpack, hvis du vil sidde helt forrest i bussen med relevante og nytænkende løsninger.
Du betaler ikke for et firmakort, og derfor heller ikke de medfølgende gebyrer. Med Wolfpack betaler du kun for det, du har brug for. Appen kan downloades gratis af alle, og du kan frit vælge en prispakke eller hapse gratisversionen. Hvis du vælger en prispakke, betaler du for ét abonnement, der afspejler det totalbeløb, I har udlæg for pr. md., samt en pris per aktive brugere pr. md. Oprettelsen er gratis for alle, og prisen lav og fleksibel – uanset virksomhedens størrelse. Den store fleksibilitet er for os et naturligt krav og behov, når det drejer sig om private udlæg, der kan variere meget i nutidens virksomheder.
Virksomhedens udgifter kan desuden stikke af, hvis mange medarbejdere har firmakort. Men hvis medarbejderne selv lægger ud, når de køber nødvendige ting for arbejdspladsen, minimerer I både udgifter, tidsspild og ressourcespild.
Wolfpack er første skridt på vejen til det fuldendte, automatiske flow af kvitteringer og bilag, der ikke bare gør virksomheden klar til den nye bogføringslov, der træder i kraft for små og store virksomheder i 2024, men også ruster jer til fremtiden.
Når teams i dag bliver mere og mere mobile og remote, giver det f.eks. ikke mening, at virksomhedens team, der kan bestå af freelancere eller projektansatte, skal have udstedt fysiske firmakort.
Hvis I allerede døjer med fysiske plastikkort eller andre kringlede løsninger, er der hjælp at hente. Det er nemt at skifte fra jeres nuværende løsning til Wolfpack. I skal bare sige til, så ordner vi det hele for jer – hurtigt, sikkert og gratis. Velkommen i flokken!
Så vil vi gerne invitere dig helt ind i hulen og byde på en lækker, skræddersyet løsning. Book et virtuelt møde og få svar på alle dine spørgsmål.
Kontakt os
CVR: 43695630
Kalkbrænderiløbskaj 4
2100 København Ø
Du leder sikkert efter
Bliv en del af flokken
Sæt kløerne i verdens letteste udgifter