Vi gør det lettere at håndtere virksomhedens udgifter

Wolfpack samler digitalisering, godkendelse, betaling og bogføring af alle virksomhedens bilag og udgifter i ét smart system. Vi kalder det Danmarks letteste transaktionsflow.

Danmarks billigste firmakort

Vores firmakort starter på 10 kr./md., fås både som fysisk og virtuelt kort, og er lavet i samarbejde med en række af Danmarks førende banker.

Kortet integrerer direkte med resten af Wolfpack, så bilag, betaling og bogføring bliver let som en leg.

Leverandørfakturaer

Digitaliser dine leverandørfakturaer og gør godkendelsen, betalingen og bogføringen pærelet. Bekræft både beløbet og modtagerens betalingsinformation – hver gang.

Wolfpack digitaliserer alle dine kvitteringer og leverandørfakturaer. På den måde sikrer vi, at du altid har det rette bilag lige ved hånden, lige når du skal bruge det.

Det mindsker risikoen for forsvundne bilag, og hjælper dig med at overholde den nye bogføringslov, som træder i kraft 1. juli 2024.

Den nye bogføringslov stiller krav til virksomhedens digitale bogholderi. Læs mere hos Erhvervsstyrelsen.

Medarbejderudlæg

Fjern bekymringen ved at lægge ud for virksomheden. Giv dine medarbejdere pengene tilbage på under 24 timer og lad Wolfpack sørge for at kvitteringen bliver uploadet og overført til jeres regnskabsprogram.

Ulvereservatet

Ulvereservatet giver overblik over alle tilkoblede virksomheder og afdelinger på ét sted, med ét login. Det er særligt egnet til bogholderen eller den økonomiansvarlige og tilgås fra computeren.

Integrationer

Wolfpack fungerer direkte ind i dine eksisterende arbejdsgange.

Se de regnskabsprogrammer vi integrerer til, lige her.

App til bilag og overblik

Med Wolfpacks app til registrering af bilag og overblik over udgifter, kan medarbejderens opgaver klares direkte fra telefonen.

Ud af mere end 300.000 små og mellemstore virksomheder i Danmark har kun 7% en klar proces for at håndtere udgifter digitalt.

Selvom det er let at stifte virksomhed i Danmark, er det altså de færreste der husker at tiden der bruges på at håndtere udgifterne er en af de største udgifter i sig selv.

De fleste virksomheder har to udfordringer med udgifterne:

  1. At sikre at alle kvitteringer og fakturaer lander i bogholderens indbakke
  2. At manuelle arbejdsgange i gamle, besværlige systemer stjæler for meget tid i økonomiafdelingen

Det er grunden til at vi byggede Wolfpack – for at give danske SMV’er værktøjerne til at håndtere alle bilag og udgifter på en let, simpel og billig måde.

Jeg håber du vil være med i flokken.

Werner Valeur

CEO og founder af Wolfpack
manp - Wolfpack - Produkt