Wolfpack samler digitalisering, godkendelse, betaling og bogføring af alle virksomhedens bilag og udgifter i ét smart system. Vi kalder det Danmarks letteste transaktionsflow.
Vores firmakort starter på 10 kr./md., fås både som fysisk og virtuelt kort, og er lavet i samarbejde med en række af Danmarks førende banker.
Kortet integrerer direkte med resten af Wolfpack, så bilag, betaling og bogføring bliver let som en leg.
Digitaliser dine leverandørfakturaer og gør godkendelsen, betalingen og bogføringen pærelet. Bekræft både beløbet og modtagerens betalingsinformation – hver gang.
Wolfpack digitaliserer alle dine kvitteringer og leverandørfakturaer. På den måde sikrer vi, at du altid har det rette bilag lige ved hånden, lige når du skal bruge det.
Det mindsker risikoen for forsvundne bilag, og hjælper dig med at overholde den nye bogføringslov, som træder i kraft 1. juli 2024.
Den nye bogføringslov stiller krav til virksomhedens digitale bogholderi. Læs mere hos Erhvervsstyrelsen.
Fjern bekymringen ved at lægge ud for virksomheden. Giv dine medarbejdere pengene tilbage på under 24 timer og lad Wolfpack sørge for at kvitteringen bliver uploadet og overført til jeres regnskabsprogram.
Ulvereservatet giver overblik over alle tilkoblede virksomheder og afdelinger på ét sted, med ét login. Det er særligt egnet til bogholderen eller den økonomiansvarlige og tilgås fra computeren.
Wolfpack fungerer direkte ind i dine eksisterende arbejdsgange.
Se de regnskabsprogrammer vi integrerer til, lige her.
Med Wolfpacks app til registrering af bilag og overblik over udgifter, kan medarbejderens opgaver klares direkte fra telefonen.
Selvom det er let at stifte virksomhed i Danmark, er det altså de færreste der husker at tiden der bruges på at håndtere udgifterne er en af de største udgifter i sig selv.
De fleste virksomheder har to udfordringer med udgifterne:
Det er grunden til at vi byggede Wolfpack – for at give danske SMV’er værktøjerne til at håndtere alle bilag og udgifter på en let, simpel og billig måde.
Jeg håber du vil være med i flokken.