Vi sætter udgifterne på autopilot for frisører
I frisørbranchen tæller enhver detalje og dine kunders tilfredshed er din nøgle til succes! Det forstår vi hos Wolfpack, derfor klipper vi besværet væk, når det kommer til at betale fakturaer, håndtere udlæg og administrere firmakort. Vores mål er at sikre, at frisørsaloner af enhver størrelse kan fokusere på klipning, styling og at give deres kunder den bedste oplevelse, mens vi tager os af de kedelige og tidskrævende økonomiske opgaver.
Vores brugervenlige app tilbyder direkte integration med både fysiske og virtuelle firmakort, hvilket gør det enkelt at spore hver enkelt transaktion. Disse kort er ikke bare Danmarks billigste, men er også designet til at arbejde hånd i hånd med frisørsaloner, hvilket giver dig fuld kontrol og overblik over salonens udgifter. Det giver dig mulighed for at reducere den tid, der bruges på finansielle opgaver, og i stedet investere denne tid i det, du elsker mest – at gøre dine kunder glade.
Med Wolfpack bliver hver funktion, fra udgiftshåndtering til betaling af leverandørfakturaer, skræddersyet til frisørbranchens specifikke behov. Vores platform understøtter integration med førende regnskabsprogrammer og betalingstjenester som Apple Pay og Google Pay, hvilket sikrer en glidende arbejdsgang, der sparer tid og reducerer fejl.
Udover at levere enkelhed og effektivitet, tilbyder Wolfpack også tilpassede godkendelsesprocesser til udgifter og betalinger. Det betyder, at du kan indstille specifikke regler for, hvem der kan godkende hvad, hvilket ikke kun optimerer processen, men også sikrer, at økonomien glider lige så let som en nyslebet saks.
Har I flere lokationer og ønsker at holde styr på alle udgifterne? Wolfpacks Ulvereservat er værktøjet til økonomiansvarlige, bogholdere og revisorer, som giver et komplet overblik over alle tilkoblede virksomheder og afdelinger på én platform. Det er især nyttigt for dem, som ønsker at holde styr på alle lokationer og afdelinger på ét sted, med ét login.
Prøv Wolfpack gratis i 14 dage med vores prøveperiode. Det giver jer mulighed for på egen salon at se, hvor let udgifterne kan håndteres fra de opstår og til du kan glemme alt om dem, uden at det koster dig en krone.
Selvom det er let at stifte virksomhed i Danmark, er det altså de færreste der husker at tiden der bruges på at håndtere udgifterne er en af de største udgifter i sig selv.
De fleste virksomheder har to udfordringer med udgifterne:
Det er grunden til at vi byggede Wolfpack – for at give danske SMV’er værktøjerne til at håndtere alle bilag og udgifter på en let, simpel og billig måde.
Jeg håber du vil være med i flokken.
Kontakt os
CVR: 43695630
Kalkbrænderiløbskaj 4
2100 København Ø
Du leder sikkert efter
Bliv en del af flokken
Sæt kløerne i verdens letteste udgifter