Mastercard, direkte fra din egen bank – gjort intelligente. Ingen har vidst, hvad vi har arbejdet på de seneste 3 år. Ja, 1.000 dage, men nu er dagen kommet, hvor jeg kan afsløre, at fra i dag (d. 11. nov. 2024) bliver det som aldrig før, når det kommer til at håndtere intelligente firmakort og bankbetalinger.
Vi gør op med branchestandarden og tilbyder nu den fyldestgørende løsning, som bank, regnskabsprogram og firmakort har manglet.
Executive summary
Nu kan du indsamle og digitalisere alle bilag, og godkende, bogføre og betale dem i ét system – som er fuldt integreret med både den bank og det regnskabsprogram, som du allerede bruger.
Men der er mere end det: Wolfpack integrerer nemlig med alle bankers Mastercards, som betyder, at det firmakort, du allerede har, nu bliver intelligent – og at alle transaktioner lander i Wolfpacks app, som du altid har lige ved hånden, med den funktionalitet, du kender fra andre intelligente firmakort.
Du får altså ét totaloverblik over alle udgifter, og én app til alt bilagshåndtering og godkendelse – men bogholderen får ét system, som samler alle bilag, godkendelser, bogføring og betalinger på ét sted – på tværs af kunder, banker og regnskabsprogrammer.
På den måde får du med færre kliks, færre logins og hurtigere arbejdsgange styr på udgifterne i ét system.
Nyheden opsummeret:
- Alle Mastercards fungerer nu med Wolfpack og kan nu gøres intelligente – til en pris, som er på med 10 gange billigere end andre intelligente firmakort
- Det er slut med at tanke dine intelligente firmakort op med virksomhedens likviditet – brug de kort, du får i banken, få renteindtægterne selv, og få en bedre løsning med enten kredit eller debetkort
- Få én arbejdsgang for alle udgifterne, med digitalisering, godkendelse, bogføring og betaling i ét system, der giver komplet totaloverblik over virksomhedens finanser
Vil du have detaljerne? Læs blot videre.
Kan du ikke vente med at blive en del af flokken? Book din demo her.
Er du allerede en del af flokken? Klik her for at forbinde dit MasterCard.
Nu bliver alle danske Mastercards til intelligente firmakort
Du har formentligt allerede et dansk mastercard i din lomme. Nu har du også en app, som gør dit kort intelligent og smart, for kobler du dit mastercard til Wolfpack-appen får du automatiske notifikationer, når du bruger det, og får saldo-overblik og alle transaktioner direkte ind i Wolfpacks app, som integrerer med dit regnskabsprogram.
Intelligent firmakort, 10 gange billigere
Hvis du ikke allerede har et Mastercard fra din bank, kan du for ca. 10 kr. pr. måned få et kort, der fungerer med Wolfpack. Tal med din bankrådgiver om firmakortet og app’en, den får du hos Wolfpack.
Slip for at tanke dine firmakort op
En del af den luksus, der følger med ved at have Mastercard fra din egen bank er, at du ikke skal flytte penge fra din egen konto, som det ellers har været tilfældet med de intelligente firmakort på markedet. Så sparer du penge på din likviditet – penge, som du kan forrente bedre selv.
Og der er mere… Ét system til alle udgifter
Intelligent Mastercard er én ting, men vi lancerer også ny, gennembrydende funktionalitet, så erhvervsdrivende kan følge fornuftigt med i deres arbejdsopgave og bilag. Wolfpack bliver nu ét komplet system til at håndtere et bilag fra det opstår, til det er godkendt, bogført og betalt. Det betyder bl.a.:
- Betaling af fakturaer
- Smarte godkendelsesflows
- Faste betalinger af tilbagevendende udgifter
- Direkte integration til dit foretrukne regnskabsprogram
Test det gratis i 14 dage her.
Og der er mere… Ét system til alle udgifter
Du kan altså samle alle udgifter, faktura, kort og udlæg på tværs af dine klienter ét sted.
Det betyder, at alle udgifter samles ét sted fra digitalisering, kontering, bogføring og betaling. Derfor kan du nu få ét overblik og samlet arbejdsgang over alle de virksomheder, du hjælper, på én gang – med lige præcis det tværsnit, du finder mest relevant.
Gennem Wolfpack kan du:
- Automatisk rykke for manglende bilag
- Opsætte overskuelige godkendelsesflow for hver virksomhed eller lade systemet selv klare det
- Sætte udgifter til betaling, pause dem eller afbryde dem, hvis det bliver nødvendigt.
- Vi checker om regningen er blevet betalt før.
- Overføre automatisk til bogføring i det regnskabsprogram, du bruger (pt. har vi E-conomic, Dinero, Billy og flere er på vej).
- Vi kontrollerer om udgiften er blevet endeligt bogført, og ellers giver vi dig besked.
- Få et overblik og en forståelse for det likviditetsflow, der er i de forskellige virksomheder.
- Se hvor mange timer du bruger på hver af dine klienter.
- Vi lagrer alle bilag i plus 5 år, så du er altid er dækket ved revision.
- Alting er gemt i skyen på europæiske servere, så du kan tilgå det når som helst, samtidig med at GDPR og sikkerheden er i top.
Få en gratis demo af Rene fra Wolfpack ved at booke her: