Det er med stor glæde, at vi kan annoncere, at vi er blevet medlem af Cross Cultures Project Association (CCPA)‘s Club 100, og dermed aktivt er med til at skabe en bedre verden for kommende generationer.
Men hvorfor Club 100?
Fodbold binder børn og unge fra forskellige kulturer sammen, og lærer dem om kulturelle forskelle og ligheder.
Det er et formål vi i Wolfpack støtter op om.
Club 100 er et erhvervsnetværk for 100 virksomheder, som ønsker at styrke sin egen CSR-profil og samtidig støtte et godt formål – Og det vil vi bestemt i Wolfpack.
Men hvorfor Club 100?
“Personligt, er det vigtigt for mig, at vi i Wolfpack aktivt bidrager til at skabe en bedre verden for kommende generationer, og ikke bare ser passivt på. Samtidig samler sport mennesker, og skaber relationer på tværs af kulturer, skel, generationer og baggrunde,” fortæller Head of Marketing, Rebekka Gustafson.
Og uddyber:
“Wolfpack kan i Danmark hjælpe med at holde bolden rullende i frivillige sportsforeninger ved at gøre håndtering og refusion af udlæg nemt. Det kan vi ikke ude i Verdens brandpunkter (endnu). Men det kan Club 100. Derfor støtter vi op om projektet.”
Kunne du også godt tænke dig at gøre en forskel for mennesker og fodbold?