Der var engang en sød, lille pige, som alle mennesker holdt meget af, men ingen elskede hende som hendes bedstemor. Eller nej, vi prøver igen…
Vi ved, at 95% af alle medarbejdere har prøvet at lægge ud for deres arbejdsplads. Men vi ved også, at det for mange er forbundet med frustration. Her fremhæves oftest den tidskrævende og kringlede proces, samt den nagende uvished – hvornår får jeg mine penge tilbage? Hidtil har konkurrenter forsøgt at løse problemet ved at distribuere en masse fysiske plastikkort. Det svarer til at hente skruetrækkeren, når du skal slå et søm i.
At lægge ud på vegne af virksomheden skal være nemt og bekymringsfrit for medarbejderen, sikkert og overskueligt for chefen og rigtigt for bogholderen eller revisoren.
Derfor tror vi ikke på fysiske kort til udlæg i virksomheden. Vi vil endda vove pelsen og påstå, at firmakort er ufleksible og gammeldags. Vi er i det hele taget slet ikke interesserede i betalingsmidlet. Det vigtige for os er, at der findes et nemt, brugervenligt og intuitivt flow i udlægshåndteringen – når medarbejderen køber ind, chefen godkender og bogholderen eller revisoren bogfører.
Vi savnede en løsning, der gjorde udlæg til en naturlig del af hverdagen, og hjalp hele teamet med at løfte i flok. Løsningen blev Wolfpack – en brugervenlig app for alle i virksomheden, helt uden fysiske kort og krøllede kvitteringer.
Derfor arbejder hele vores ulveflok for, at udlæg skal være nemt, sikkert og rigtigt – uanset hvor på kloden, du befinder dig og hvilket betalingsmiddel, du bruger.
Når man vover sig ind på større rovdyrs territorium, skal man have styr på sagerne. Derfor hvæssede vi kløerne, og samlede i 2022 en glubsk flok af fagfolk ledt an af serieiværksætter Werner Valeur, som du kender fra bl.a. Billy, Salary og Paperflow. Werner Valeur har mere end 20 års erfaring inden for Fintech og virksomhedsledelse, samt et solidt bagkatalog af relevante, brugervenlige og succesfulde SaaS produkter. Han står blandt andet bag Danmarks letteste regnskabsprogram, Danmarks letteste lønsystem og nu – Danmarks letteste udlægshåndtering.
Wolfpack består nu af nogle af branchens dygtigste senior-udviklere med erfaring fra blandt andet Nets og Bankernes Data Central, samt de skarpeste strateger og designere fra Day21. Sammen flænser vi det traditionelle firmakort og erstatter det med en enkel app, som alle kan downloade og bruge.
I Wolfpack teamet har vi længe afsluttet vores møder og telefonsamtaler med et rungende ”Auuuuuh!™”, og da vi havde gjort det nok gange, varemærkeregistrerede vi vores hyl. Skørt eller genialt? Måske begge dele. Vi er runde personligheder, der ikke passer i firkantede huller, og trives i det kreative, det opfindsomme og grænsefeltet mellem skørt og genialt.
Vi tror dog helt alvorligt på, at tiden for længst er løbet fra fysiske kort til udlæg, og hylder triumferende mod månen, når en app er vejen frem. Vi tror endda, at den forældede metode øger forbruget i virksomheden, og skaber kvitteringer, som ikke passer ind i flowet til håndtering af udlæg. Kom ud af firkanten og ind i flokken med Wolfpack.
Gratis oprettelse. Ingen binding. Masser af auuuuuh!
Holdet bag Wolfpack har blandt andet stor erfaring med virksomhedsledelse – og hvis man har prøvet at drive virksomhed, kender man til bøvlet med at håndtere udlæg. For mange virksomheder, bogholdere, revisorer og medarbejdere er håndtering af udlæg stadig en tung proces, der kan resultere i utilfredse medarbejdere, bunker af kvitteringer, udlægsrapporter, tastearbejde, tabte plastikkort og glemte bilag. Det er spild af både tid, papir og ressourcer.
At spare tid, spare penge, være fleksibelt, gennemsigtigt og levere korrekt dokumentation, er de fem hjørnesten, Wolfpack hviler på.
1. Wolfpack sparer tid, fordi vi håndterer alle i samme flow
2. Wolfpack sparer penge, fordi løsningen er billigere end alternativer med fysiske kort
3. Wolfpack er fleksibelt, da en medarbejder altid kan købe ind på vegne af virksomheden
4. Wolfpack praktiserer transparens, fordi chefen altid skal have overblik over forbruget
5. Wolfpack leverer korrekt dokumentation, der danner et sikkert grundlag for bogholder og virksomhed
Wolfpack baner vejen for lettere udlæg blandt medarbejdere og virksomheder. Så flæns firmakortet, kvitteringerne, rapporterne, mangellisterne og ringbindene. Med Wolfpack er udlægshåndtering en helt naturlig del af teamets hverdag.