Vink farvel til manglende overblik over udgifterne, tvivlsomme arbejdsgange og usikre godkendelser.
Wolfpack samler alle virksomhedens udgifter i ét system, og sørger for at de bliver håndteret sikkert og korrekt – fra de opstår, til de er godkendt sikkert, betalt automatisk og bogført korrekt.
Med etablerede arbejdsgange og klarhed om opgaverne er det slut med at spilde tid på udgifterne.
Internationale betalinger
Du kan allerede betale dine danske udgifter direkte i Wolfpack. Snart gælder det også dine internationale betalinger.
Nye bankpartnere
Få notifikationer, når du bruger dit firmakort, og send kvitteringerne direkte ind i Wolfpack.
Vi integrerer snart til flere banker, så du kan holde styr på dokumentationen og få klart overblik over forbruget på virksomhedens firmakort.
Bilagshistorik
Få fuldt overblik over hvem, der har gjort hvad,
hvornår – med alle udgifter.
Det giver du får komplet kontrol med alle udgifter
- fra de opstår, til de er godkendt, betalt og
bogført.
Nyt design og bedre workflows
Vi redesigner vores platform og giver dig et endnu bedre overblik over udgifterne og arbejdet.
Hemmelig funktion
Vi glæder os til at løfte sløret for denne funktion –
men du må vente lidt endnu!
Hemmelig funktion
Vi glæder os til at løfte sløret for denne funktion –
men du må vente lidt endnu!
*Ved at skrive dig op accepterer du at vi kontakter dig, samt vores privatlivspolitik.
Eksisterende funktioner
Alt det du allerede får med Wolfpack.
Auto-scanning af alle bilag
Vi scanner dine bilag med Google’s Cloud AI teknologi, så du slipper for det manuelle tastearbejde.
Email til dine fakturaer
Send fakturaerne til din dedikerede email og opret dem let og hurtigt i Wolfpack.
Når en faktura er oprettet sendes den automatisk videre til godkendelse.
Smart-kontering
Lad Wolfpack kontere dine udgifter, og klar bogføringen med ét-kliks godkendelse.
Vi finder den rette konto i dit regnskabsprogram, baseret på din virksomheds historiske data.
Håndtering af udlæg
Tag et billede af kvitteringen og få refusion for dit udlæg indenfor 24 timer.
Sæt beløbsgrænser og godkend automatisk eller manuelt, mens dokumentationen for købet lander i de rigtige hænder.
Firmakort via Eurocard
Wolfpack integrerer til Eurocards firmakort, så du kan få en notifikation, når du køber, og sikre at kvitteringen lander i de rette hænder.
Faktura-håndtering
Upload dine fakturaer i Wolfpack og send dem automatisk videre til de rette godkendere.
Når en faktura er godkendt kan du betale den direkte i Wolfpack.
Sammen med sit supportteam sidder Rene Skjøt klar ved telefonen og mailen, hvis du har spørgsmål eller vil høre mere om, hvordan Wolfpack kan hjælpe jer med at spare tid og penge.
Kontakt os
CVR: 43695630
Kalkbrænderiløbskaj 4
2100 København Ø
Du leder sikkert efter
Bliv en del af flokken
Sæt kløerne i verdens letteste udgifter