Dokumentation, godkendelse, bogføring og betaling – samlet ét sted.
Drop bilagsjagt og manuelle workflows, og få overblik fra start til slut.
*Ved at skrive dig op accepterer du at vi kontakter dig, samt vores privatlivspolitik.
Integrerer med
De fleste virksomheder håndterer udgifter med et hjemmelavet mix af Dropbox, mails og Slack.
Det gør det svært at holde styr på bilag, godkendelser og betaling –
og efterlader dig med rod, dobbeltarbejde og frustrerede kunder.
14 dages gratis prøveperiode
Wolfpack samler bilag, godkendelser og betalinger ét sted –
og sender det hele direkte i regnskabet.
Drop rod og ryk, og få styr på hele processen med ét login.
Saml bilag, godkendelser og bogføring på tværs
af alle dine klienter i én strømlinet arbejdsgang.
Brug mindre tid pr. kunde, og giv bedre service uden at rykke for bilag.
Få fuld kontrol og komplet overblik over udgifterne – også på tværs af afdelinger.
Automatisér bilag og betalinger, og få tid til det, der skaber værdi.
Wolfpack har samlet alt for os, så nu har vi helt styr på kort, regninger og udlæg.
Som direktør giver dét mig ro i maven.
Michael Sørensen
Adm. Direktør i Altid Energi
Driver du en virksomhed og vil have styr på udgifterne uden at miste hovedet?
Så er Wolfpack din nye bedste ven.
Kevin Hjorslev
Adm. Direktør i Profound North
*Ved at skrive dig op accepterer du at vi kontakter dig, samt vores privatlivspolitik.
Integrerer med
Vi sidder klar på telefon og mail, hvis du vil vide mere, har spørgsmål eller ønsker en rundvisning i systemet.
Oplev hvorfor bogholdere som dig flokkes til Wolfpack
CVR: 43695630
Kalkbrænderiløbskaj 4
2100 København Ø