Hvorfor vi gør, som vi gør.
14 dage gratis prøveperiode
Alt for længe har danske virksomheder spredt udgifterne i forskellige systemer, netbanken og regnskabsprogrammet.
Det har ført til ineffektive processer, manglende overblik, usikre godkendelser og ekstra manuelt arbejde.
Efter jeg solgte regnskabsprogrammet Billy i 2019 besluttede mit team og jeg os for at samle udgifterne og strømline håndteringen.
Løsningen er den, du kigger på nu.
Velkommen til Wolfpack.
Werner Valeur,
CEO & founder af Wolfpack
CEO & co-founder
COO & co-founder
CMO
CTO & co-founder
Customer success manager
Strategy & co-founder
Design, UX & co-founder
Frontend Developer
Backend Developer
Frontend Developer
Full Stack Developer
Full Stack Developer
Head of Brand
Chairwoman of the board
Member of the board
Member of the board
Oktober 2024
Wolfpack’s ‘Wendy’-opdatering går i luften med et fuldt redesign af brandet, platformen og den måde ulveflokken arbejder på.
Februar 2024
Efter fire måneders udvikling lancerer vi første del af verdens letteste udgiftsflow.
November 2023
Flokken udvider til alle udgifter, og bygger systemet der digitaliserer, godkender, betaler og bogfører alle udgifter.
Marts 2023
Projektet går ud af beta og lanceres til offentligheden. Indtil videre er der lagt +7.000 timer i udviklingen.
Februar 2023
29 dage efter lanceringen af beta-versionen, lander ulveflokken den første millioninvestering.
Januar 2023
Den første betaversion af Wolfpack lanceres. Her kom vi for alvor i medierne for første gang, med denne artikel i Finans.
Januar 2022
Werner Valeur samler den første ulveflok – Danmarks letteste udlægshåndtering bliver født.
Vi sidder klar på telefon og mail, hvis du vil vide mere, har spørgsmål eller ønsker en rundvisning i systemet.
Kontakt os
CVR: 43695630
Kalkbrænderiløbskaj 4
2100 København Ø
Du leder sikkert efter
Bliv en del af flokken
Sæt kløerne i verdens letteste udgifter