Saml dine kunders udgifter i ét automatiseret system, der mindsker fejl og eliminerer manuelt arbejde.
Dine kunder har aldrig været i bedre hænder.
Som Wolfpack partner får du gratis Wolfpack til din egen virksomhed.
Så kan du altid se på egen forretning hvordan det fungerer, og hvilke nye funktioner der kommer.
Få overblik over alle dine kunder på ét sted. Du får ikke bare alle udgifterne i ét system, men også det daglige arbejde bliver samlet.
Det koster kun 299 kr/md for en hel virksomhed at samle udgifterne – helt uden grænser for hvor mange udgifter eller bilag, I kan håndtere.
Forskellige virksomheder har forskellige behov.
Derfor har vi lavet en markedsplads for firmakort med forskellige partnere og banker. Alle kort på platformen integrerer direkte til Wolfpack.
De første 3 kort koster 10 kr/md. Se listen over priser og bankpartnere >
Udfordringer opstår. Når de gør, sidder vi klar ved telefon og mail for at hjælpe jer.
I starten hjælper vi jer med at komme godt i gang; med opsætning, at lære systemet at kende og at bestille de rigtige firmakort.
Vi hjælper både jer som partner og jeres kunder direkte – selvfølgelig.
Vi gør ikke bare livet let for dig, men også for dine kunder.
Når en kunde skal i gang med Wolfpack, kan du selv stå for hele oprettelsen – uden deres indblanding.
Vi sætter pris på vores partnere – og det vil vi gerne vise.
Som Wolfpack partner bliver du inviteret når vi løbende holder events. Det er vores måde at give lidt ekstra igen.
Hvor meget tid spilder dine kunder, når et bilag bliver glemt? Hvor meget tid spilder du?
Lad dine kunder digitalisere alle bilag, lige når de opstår. Det gør arbejdet nemmere for dem – og for dig.
Medarbejderen skal sende kvitteringen til bogholderen, når der laves et køb. Købet og bilaget registreres ikke sammen. Bogholderen skal følge op med kollegaer, lede efter bilag og koble bilag og køb samme. køb.
Godkendelse sker automatisk eller manuelt ud fra individuelle regler.
Medarbejderen skal sende kvitteringen til bogholderen, når der laves et køb. Købet og bilaget registreres ikke sammen. Bogholderen skal følge op med kollegaer, lede efter bilag og koble bilag og køb samme. køb.
Alle godkendte udgifter er automatisk klar til bogføring i dit regnskabsprogram.
Medarbejderen skal sende kvitteringen til bogholderen, når der laves et køb. Købet og bilaget registreres ikke sammen. Bogholderen skal følge op med kollegaer, lede efter bilag og koble bilag og køb samme. køb.
Betalingen sker automatisk på sidste betalingsdato.
Medarbejderen skal sende kvitteringen til bogholderen, når der laves et køb. Købet og bilaget registreres ikke sammen. Bogholderen skal følge op med kollegaer, lede efter bilag og koble bilag og køb samme. køb.
Selvom det er let at stifte virksomhed i Danmark, er det altså de færreste der husker at tiden der bruges på at håndtere udgifterne er en af de største udgifter i sig selv.
De fleste virksomheder har to udfordringer med udgifterne:
Det er grunden til at vi byggede Wolfpack – for at give danske SMV’er værktøjerne til at håndtere alle bilag og udgifter på en let, simpel og billig måde.
Jeg håber du vil være med i flokken.
*Ved at skrive dig op accepterer du at vi kontakter dig, samt vores privatlivspolitik.
Kontakt os
CVR: 43695630
Kalkbrænderiløbskaj 4
2100 København Ø
Du leder sikkert efter
Bliv en del af flokken
Sæt kløerne i verdens letteste udgifter