Lettere udgifter findes ikke

Saml dine kunders udgifter i ét automatiseret system, der mindsker fejl og eliminerer manuelt arbejde.

Dine kunder har aldrig været i bedre hænder.

logos h 2 - Wolfpack - Wolfpack til revisorer

Det får du som Wolfpack partner

Gratis Wolfpack

Som Wolfpack partner får du gratis Wolfpack til din egen virksomhed.

Så kan du altid se på egen forretning hvordan det fungerer, og hvilke nye funktioner der kommer.

299 kr 5 removebg preview - Wolfpack - Wolfpack til revisorer

Dit eget ulvereservat

Få overblik over alle dine kunder på ét sted. Du får ikke bare alle udgifterne i ét system, men også det daglige arbejde bliver samlet.

homes4 - Wolfpack - Wolfpack til revisorer

En pris, alt inkluderet

Det koster kun 299 kr/md for en hel virksomhed at samle udgifterne – helt uden grænser for hvor mange udgifter eller bilag, I kan håndtere.

299 kr 4 removebg preview - Wolfpack - Wolfpack til revisorer

Landets billigste firmakort

Forskellige virksomheder har forskellige behov.

Derfor har vi lavet en markedsplads for firmakort med forskellige partnere og banker. Alle kort på platformen integrerer direkte til Wolfpack.

De første 3 kort koster 10 kr/md. Se listen over priser og bankpartnere >

Untitled - Wolfpack - Wolfpack til revisorer

Dedikeret support-team

Udfordringer opstår. Når de gør, sidder vi klar ved telefon og mail for at hjælpe jer.

I starten hjælper vi jer med at komme godt i gang; med opsætning, at lære systemet at kende og at bestille de rigtige firmakort.

Vi hjælper både jer som partner og jeres kunder direkte – selvfølgelig.

299 kr 3 removebg - Wolfpack - Wolfpack til revisorer

Få kunderne i gang - uden at spilde deres tid

Vi gør ikke bare livet let for dig, men også for dine kunder.

Når en kunde skal i gang med Wolfpack, kan du selv stå for hele oprettelsen – uden deres indblanding.

homes1 - Wolfpack - Wolfpack til revisorer

Eksklusive Partner events

Vi sætter pris på vores partnere – og det vil vi gerne vise.

Som Wolfpack partner bliver du inviteret når vi løbende holder events. Det er vores måde at give lidt ekstra igen.

Partner Ad koncepter ai brush removebg - Wolfpack - Wolfpack til revisorer

Spar tid med faste processer

Hvor meget tid spilder dine kunder, når et bilag bliver glemt? Hvor meget tid spilder du?

Lad dine kunder digitalisere alle bilag, lige når de opstår. Det gør arbejdet nemmere for dem – og for dig.

map - Wolfpack - Wolfpack til revisorer
1. Digitalisér
Alle bilag digitaliseres når de opstår, og kobles sammen med deres specifikke køb.
map w - Wolfpack - Wolfpack til revisorer
1. Bilagsindsamling

Medarbejderen skal sende kvitteringen til bogholderen, når der laves et køb. Købet og bilaget registreres ikke sammen. Bogholderen skal følge op med kollegaer, lede efter bilag og koble bilag og køb samme. køb.

img with 21 - Wolfpack - Wolfpack til revisorer
2. Godkend

Godkendelse sker automatisk eller manuelt ud fra individuelle regler.

map w - Wolfpack - Wolfpack til revisorer
1. Bilagsindsamling

Medarbejderen skal sende kvitteringen til bogholderen, når der laves et køb. Købet og bilaget registreres ikke sammen. Bogholderen skal følge op med kollegaer, lede efter bilag og koble bilag og køb samme. køb.

img with 31 - Wolfpack - Wolfpack til revisorer
3. Bogfør

Alle godkendte udgifter er automatisk klar til bogføring i dit regnskabsprogram.

map w - Wolfpack - Wolfpack til revisorer
1. Bilagsindsamling

Medarbejderen skal sende kvitteringen til bogholderen, når der laves et køb. Købet og bilaget registreres ikke sammen. Bogholderen skal følge op med kollegaer, lede efter bilag og koble bilag og køb samme. køb.

img with 41 - Wolfpack - Wolfpack til revisorer
4. Betal

Betalingen sker automatisk på sidste betalingsdato.

map w - Wolfpack - Wolfpack til revisorer
1. Bilagsindsamling

Medarbejderen skal sende kvitteringen til bogholderen, når der laves et køb. Købet og bilaget registreres ikke sammen. Bogholderen skal følge op med kollegaer, lede efter bilag og koble bilag og køb samme. køb.

Ud af mere end 300.000 små og mellemstore virksomheder i Danmark har kun 7% en klar proces for at håndtere udgifter digitalt.

Selvom det er let at stifte virksomhed i Danmark, er det altså de færreste der husker at tiden der bruges på at håndtere udgifterne er en af de største udgifter i sig selv.

De fleste virksomheder har to udfordringer med udgifterne:

  1. At sikre at alle kvitteringer og fakturaer lander i bogholderens indbakke
  2. At manuelle arbejdsgange i gamle, besværlige systemer stjæler for meget tid i økonomiafdelingen

Det er grunden til at vi byggede Wolfpack – for at give danske SMV’er værktøjerne til at håndtere alle bilag og udgifter på en let, simpel og billig måde.

Jeg håber du vil være med i flokken.

Werner Valeur

CEO og founder af Wolfpack