Der findes ingen dumme spørgsmål hos Wolfpack (medmindre du hedder Rødhætte, og undrer dig over, hvorfor vi har så store tænder). Find svar på de mest almindelige spørgsmål her, og stik en pote i vejret hos support, hvis du stadig er i tvivl.
Wolfpack er et simpelt system til udlægslagring, -håndtering og -refusion. Vi står for alt fra udlægget kommer ind i systemet gennem vores app til det bliver godkendt, udbetalt og bogført.
Du kan også bruge vores system til at dokumentere køb på dit firmakort. Her kan du blot fravælge refusion til bilaget.
Wolfpack passer ind i langt de fleste virksomheder. Det er en oplagt løsning, hvis din virksomhed står med mange medarbejdere med mange små udlæg eller udgifter.
Men vi kan også hjælpe virksomheden med bogføring af udgifter på firmakort, budgettering på firmakort, Pleo-kort og meget mere.
Vi er en “out-of-the-box” løsning, hvilket betyder, at alle virksomheder som udgangspunkt kan bruge os, uden at skulle betale konsulenthonorar for en tilpasset løsning. Du kan starte med 100 gratis dage på vores Løsgænger-pakke.
For at komme i gang skal du først oprette din virksomhed og tilknytte det firmakort, hvorfra refusionen af medarbejderne skal komme. Herfra kan dine medarbejdere downloade vores app, tilknytte sig virksomheden og begynde at oprette udlæg.
Start med at oprette din virksomhed. I de fleste tilfælde vil du kunne gå i gang med at bruge Wolfpack lige så snart du har tilknyttet et firmakort.
Har du en mere kompleks opsætning i din virksomhed, anbefaler vi at du tager kontakt til vores support eller booker et møde med vores COO. Du kan også læse vores blogs om, hvordan vi kan fungere i dit nuværende setup her.
Nej, aldrig!
Wolfpack App er gratis at downloade for alle. Kommer virksomheden op på et betalt abonnement, betales prisen udelukkende af virksomheden.
Betaler du med dit private kort, må foretningerne desuden ikke pålægge dig nogen betalingsgebyrer, som de ellers må med firmakort. På den måde kan virksomheden spare penge på at bruge Wolfpack.
Hvis du opretter nye medarbejdere som Løsgænger, kan de bruge Wolfpack gratis i hele prøveperioden (eller indtil I overstiger jeres beløbsgrænse, og evt. vælger en prispakke). Er du Ulv eller Alfa, kan du altid gratis oprette medarbejdere – de koster først penge, når de begynder at oprette udlæg.
Hvæs kløerne og send dit spørgsmål i en sms til +45 9290 0862, så svarer vi så hurtigt, vi kan.
De første 5 udlæg om måneden er gratis på Hvalp. Derefter skal du opgradere til en betalt pakke for at fortsætte med at lave udlæg.
Nej. Du kan altid forlade flokken, også på betalte abonnementer. I så fald betaler du fra den dag du starter, til den dag du stopper.
Vælger i Pack, betaler i 399 kr. for de første 300 udlæg. Herefter betaler i 1 kr. for hvert ekstra udlæg. Book et virtuelt møde (Link: https://calendly.com/wolpack-karen/) og få svar på alle dine spørgsmål.
På Ulv koster hvert ekstra udlæg 10 kr., på Alfa 5 kr. og på Pack koster de kun 1 kr. Hvis du er hvalp, bliver administratoren automatisk bedt om at vælge en anden pakke, før I kan fortsætte med Wolfpack.
Ja. Du kan altid skifte prispakke i Wolfpack Admin under Indstillinger > Abonnement. Ændringen træder i kraft det øjeblik du vælger, og der er ingen binding.
Wolfpack æder alle de gebyrer vi kan. Det vil sige, at du ikke skal betale ekstra for at bruge vores produkt.
I visse tilfælde kan du opleve at din bank opkræver et gebyr for refusion. Det er forskelligt fra bank til bank, og det bedste du kan gøre er, at snakke med din egen bank.
Ulv, Løsgænger, Lone Wolf og Alfa spiller sammen med dit regnskabsprogram.
Nej, Wolfpack er for alle. Hvis du ikke har et selskab (ApS eller A/S), men f.eks. har en enkeltmandsvirksomhed eller et interessentskab (I/S), kan du med Lone Wolf helt droppe erhvervskonto og firmakort, og nøjes med at oprette to private konti, og bruge den ene som din firmakonto. Så køber du ind til firmaet privat, men lader Wolfpack holde styr på dine bilag og transaktioner. Pengene flytter Wolfpack automatisk fra den ene konto til den anden, uden du skal skænke det en tanke – og alle bilag gemmes digitalt, sikkert og nemt.
Når en medarbejder har et udlæg, kan de nemt uploade dokumentationen for det i vores app. Udlægget ryger ind i vores system, hvor en administrator kan godkende det i vores webmodul Wolfpack Admin. Herfra kan man også bogføre udlægget med eller uden en direkte integration til de mest almindelige regnskabsprogrammer. Under alle omstændigheder opbevarer vi dokumentationen digitalt, så du overholder den nye bogføringslov.
Ja. Du kan stadig bruge Wolfpack til at stå for håndtering af dokumentationen for din udgift på firmakortet. Du skal bare uploade et billede af kvitteringen og så fravælge “Beløbet skal refunderes til min konto”.
Har din virksomhed en bankkonto for hver medarbejder med et firmakort, kan Wolfpack desuden bruges til at budgettere på disse konti, ved at stå for løbende genopfyldning, som midlerne bliver brugt. Læs mere om det her eller spørg vores support.
Refusionen sker indenfor 24 timer efter, at udlægget er godkendt. Har du opsat autogodkendelse vil det altså sige, at medarbejderen har pengene tilbage efter maks. 24 timer.
Dette vil typisk være hurtigere end indløseren kan hæve pengene på dit kort, når du har betalt med det. Pengene vil i mellemtiden stå som reserverede, men vil med kredit-/dankort stadig være til disposition.
Det betyder, at pengene ofte er tilbage på kontoen, før de er blevet trukket.
Ja. En af styrkerne ved Wolfpack er, at vi er ligeglade med, hvordan du har lagt ud i dit udlæg. Uanset om du har brugt kort, kontanter, kryptovaluta, naturalier mm. Så længe du har fået en kvittering, kan angive refusionsbeløbet i DKK og har en dansk bankkonto, sender vi pengene tilbage inden for 24 timer efter godkendelse.
Det kommer an på arbejdsgangene i din virksomhed. Nogle virksomheder kan kræve, at ekstra informationer, såsom projektnummer, tilknyttes det enkelte udlæg.
Som udgangspunkt vil bogføring med Wolfpack være tilstrækkeligt til at leve op til myndighedernes krav. Vær dog opmærksom på de specifikke krav, der kan ligge til forskellige typer udgifter. F.eks. skal du angive deltagernes navne ved et restaurantbesøg. Læs mere om det her.
For nu kan du få adgang til en specifik virksomhed og få tildelt en bogholder-rolle, så du kan komme ind og kontere og bogføre direkte i Wolfpack Admin for virksomheden.
Vi har dog et system på trapperne, der giver eksterne bogholdere og revisorer adgang til alle de virksomheder, de er tilknyttet ét sted fra. Skriv dig op for at få mere at vide, når vi udvikler “Ulvereservatet”.
Ja, du kan altid bogføre fra Wolfpack, om ikke andet så ved at hente alle udlæg i en csv-fil. Hvis du bruger e-conomic eller dinero, har vi en direkte integration.
Har du et andet regnskabsprogram så tag fat i vores support eller skriv dig op til vores nyhedsbrev. Så fortæller vi dig, når vi har en direkte integration klar.