Vi sætter udgifterne på autopilot for frisører leasingfirmaer webshops køkkenfirmaer tømrerfirmaer marketingbureauer restauranter caféer små virksomheder foreninger fotografer musikere grafikere selvstændige butikker

Slip for besværet når du betaler fakturaer, udlæg og firmakort. Digitalisér bilagene når de opstår, godkend sikkert, bogfør korrekt og betal optimalt.
Læs mere om hvordan Wolfpack håndterer udgifterne.

Hvem er Wolfpack for?

Wolfpack er for alle virksomheder, der vil gøre op med de besværlige processer, som kendetegner arbejdet med udgifterne.

Vi samler al håndtering af leverandørfakturaer, medarbejderudlæg og køb på firmakort i én let app – fra digitalisering af bilag, til automatisk godkendelse, betaling og bogføring.

Det betyder at;

  • Chefen undgår at miste kontrol over udgifterne.
  • Bogholderen slipper for at spilde tid på at lede efter glemte bilag.
  • Medarbejderne slipper for besværet, når de køber på vegne af virksomheden.

Velkommen til Danmarks letteste transaktionsflow.

Auuuuuh!™ Ulven er snart tilbage med branchesiderne.