Wolfpack er for banker, der vil digitalisere expense management og fremtidssikre firmakort

Wolfpack er i tæt samarbejde med bankerne på en mission om at digitalisere udgiftsstyring og firmakort. Vi har med en brugervenlig app gjort det let for virksomheder at håndtere medarbejderudlæg med private midler samt foretage firmakøb med firmakort, uanset om det er virtuelt eller fysisk. Derfor samarbejder vi med banker, der selv udsteder firmakort, så vi sammen kan skabe et digitalt flow, der er optimalt for bankernes kunder.

Få jeres egen white-label løsning og konkurrer med Pleo

Pleo har udbredt sig som det smarte firmakort i branchen, mens bankerne ikke har haft samme software tilgængeligt. Med Wolfpack kan I få en lignende løsning, hvor I selv står for kortudstedelse, og vi leverer softwaren i form af en app til jeres kunder, samt at dashboard til kundernes regnskabspersoner foruden jer som bank. I kan vælge om I vil benytte Wolfpacks brand eller bruge jeres eget skin/theme med bankernes farver og navn.

En åbenbaring, når I får virtuelle firmakort

Langt fra alle danske banker har virtuelle kort endnu, og det er en udfordring, hvis bankerne skal fastholde kunderne i fremtiden. Derfor har vi i Wolfpack udviklet en tung, seriøs løsning, som både kan spille sammen med jeres nuværende fysiske firmakort og jeres kommende virtuelle kort. Dermed kan I gå i markedet med en komplet løsning til udgiftsstyring for jeres kunder.

Hvem står bag Wolfpack?

Wolfpack er udviklet af en erfaren flok fra branchen, heriblandt Werner Valeur, serieiværksætter og founder af bl.a. regnskabsprogrammet Billy og lønsystemet Salary, samt seniorudviklere fra BEC og folk fra banksektoren.

Sådan virker Wolfpack

Vi har lagt vægt på at digitalisere udgiftssiden i virksomheden, herunder udlægshåndtering. 

  1. En bruger downloader Wolfpack
  2. Kobler sit firmakort på i appen (et firmakort kan både være fysisk eller virtuelt)
  3. Vi tracker brugen af kortet og giver brugeren notifikationer om at uploade dokumentation, såfremt banken har et åbent API
  4. Vi flytter automatisk penge til kundens firmakonto, hvor kortet er tilknyttet, så det aldrig løber tør via deres driftskonto eller flytter penge fra driftskonto til medarbejderens private konto, såfremt det er et privat udlæg.
  5. Alt bogføres automatisk i kundens regnskabsprogram, hvortil Wolfpack også har integrationer. 

Vi har allerede integrationer til andre banker, er jeres den næste?

Wolfpack samarbejder allerede med andre danske banker. De oplever at kunne tilbyde en mere dynamisk løsning til deres kunder. 

Samtidig tillader Wolfpacks størrelse og organisation, at vi hurtigt kan efterleve forespørgsler fra vores partnerbanker. Det betyder at produktet altid vokser og udvikler sig i overensstemmelse med, hvad slutbrugeren efterspørger. Således bliver brugeroplevelsen for jeres kunder den bedst mulige, samtidig med at viften af ubenyttede funktioner er minimal.

Samarbejdsvilkår

Hos Wolfpack er vi interesserede i flere samarbejdsformer, fx det kommercielle samarbejde, hvor Wolfpack henviser kunder til jeres løsning og vice versa. 

Leder i efter noget mere teknisk, kan Wolfpack også hente betalingsinformationsdata på jeres kunder og integrere med deres firmakort, så de kan få et glat udgiftsflow direkte på deres mobil. 

Er I interesserede i et bredt samarbejde, vil Wolfpack gerne udstede virtuelle eller fysiske firmakort med tilhørende konti i jeres bank. Her får jeres kunder den fulde oplevelse af et moderne, digitalt udgiftsflow, til en pris der er 10 gange lavere end fra konkurrerende løsninger i markedet.

Chefudvikler om Wolfpack

”Med Wolfpack kunne man starte helt forfra med at lave tingene, som man nu engang har erfaret, de skal laves.” Arne XX (konsulent fra BIC)

Fremtidig udvikling inden for digitalisering af udlæg og kvitteringer

Wolfpack giver et smart og elegant godkendelsesflow til medarbejderudlæg og digitalisering af kvitteringer, hvor man hele tiden har det fulde overblik.

Wolfpack har indtil nu haft et primært fokus på dokumentation af udgifter samt refusion af udlæg. Det fokus breder vi nu ud til hele udgiftsprocessen for virksomheder af alle størrelser. 

Wolfpack vil gerne indtage en plads i markedet, der giver god mening både nu og i fremtiden. Eftersom virtuelle betalingskort vinder frem, vil vi gerne kigge i denne retning. Derfor er vi allerede nu gået i gang med integrationer til de forskellige ‘wallets’. Vores mål er at kunne hente information og sende push-notifikationer til vores brugere i realtid. 

Desuden har vi som mål, at virksomheder på vores platform kan overføre penge for leverandørfaktura, ligesom de gør for udlæg allerede nu. 

Markedet er brandvarmt for løsninger som vores, og vi har fundet balancen mellem brugervenlighed og funktionalitet, som gør os til den mest attraktive partner på expense management området.  

Kontakt os

Vi står altid klar til at tage en samtale om det strategiske samarbejde med jer. 

Book et møde nu. 

Kom med i flokken

Sæt kløerne i Wolfpack på få minutter.
  • Overhold ny bogføringslov
  • Håndtér alle kvitteringer digitalt
  • Tilbagebetal udlæg inden for 24 timer
  • Fuld kontrol og overblik over udgifter
  • Sæt individuelle beløbsgrænser
  • Godkend udlæg automatisk eller manuelt
  • Vælg selv prispakke eller prøv gratis
  • Gratis oprettelse
  • Ingen binding

Gratis oprettelse. Ingen binding. Masser af auuuuuh!!