Med Wolfpack spiller virksomhedsstørrelsen og antallet af ansatte ingen rolle. Men der kan til gengæld være forskel på virksomhedens mest relevante funktioner, behov og hensyn. Her er en gennemgang af de vigtigste fordele, Wolfpack kan tilbyde forskellige virksomhedsstørrelser.
Wolfpack hjælper ansatte, chefen og revisoren med mange tidstunge og besværlige arbejdsgange.
Måske har du netop fået dit CVR-nr., eller måske er du begyndt at ansætte de første kollegaer. For startups og små virksomheder kan Wolfpack være en ekstremt fleksibel og let løsning, der gør det muligt for teamet at købe begrænset ind til virksomheden, uden at skulle låne chefens kort. Ejer og CEO kan helt droppe det dyre betalingskort til firmaet, og nøjes med selv at lægge ud. Jo hurtigere du introducerer Wolfpack i dit team, jo hurtigere får du et naturligt flow med kvitteringer og bilag, og slipper for at opstøve krøllede kvitteringer og deres ejermænd.
I en mellemstor virksomhed eller scaleup, hvor der hyppigt tilføjes nye til teamet, der ikke nødvendigvis er fysisk til stede på kontoret, kan Wolfpack være en mere fleksibel løsning end traditionelle firmakort, som er en langt mere rigid betalingsform med begrænsninger og krav ved betalingsstedet. Med Wolfpack kan medarbejderne betale med MobilePay, kontanter eller kort, og det er tilmed let for administrator at pause eller fjerne medarbejdere.
I store corporate virksomheder er det tidskrævende, administrativt tungt og ikke mindst dyrt for både medarbejderen og regnskabsafdelingen at håndtere fysiske betalingskort. Både ift. bestilling af kortene, men også den efterfølgende håndtering af kvitteringer. Med Wolfpack samler medarbejderen automatisk kvitteringerne, og regnskabsafdelingen får let og løbende overblik over alle udgifter fra virksomhedens forskellige afdelinger. Selv deltidsansatte eller konsulenter kan downloade Wolfpack og købe ind på vegne af virksomheden.
Wolfpack har høj brugervenlighed og egner sig til forskellige størrelser organisationer, herunder inden for det offentlige. Vi vægter kvalitet højt og har fokus på konkurrencedygtige priser, hvor vi er de billigste på markedet i en komplet løsning inden for udlægshåndtering og medarbejderrefusion.
Sidder du i en frivillig organisation, som kasserer eller har I mange udlæg blandt jeres medlemmer, som køber ind på vegne af jeres organisation, er Wolfpack et godt sted at starte. Vi kan spare jer for meget administration og sikre, at de frivillige får refunderet deres udlæg inden for 24 timer.
Det skal være sjovt inde og udenfor banen – og det er det med Wolfpack. Vi har målrettet vores produkt til individer i en sådan grad, at det er nemt at lægge ud på vegne af sportsklubben uden at man skal bekymre sig om man får sine penge retur, eller at man som kasserer bliver begravet i administration og bunker af kvitteringer, som kan være svært at finde rundt i.
Så vil vi gerne invitere dig helt ind i hulen og byde på en lækker, skræddersyet løsning. Book et virtuelt møde og få svar på alle dine spørgsmål.
Hvis I allerede døjer med fysiske plastikkort eller andre kringlede løsninger, er der hjælp at hente. Det er nemt at skifte fra jeres nuværende løsning til Wolfpack. I skal bare sige til, så ordner vi det hele for jer – hurtigt, sikkert og gratis. Velkommen i flokken!
Gratis oprettelse. Ingen binding. Masser af auuuuuh!!
Kontakt os
CVR: 43695630
Kalkbrænderiløbskaj 4
2100 København Ø
Du leder sikkert efter
Bliv en del af flokken
Sæt kløerne i verdens letteste udgifter