Få bedre overblik, strømlinede processer, og høj sikkerhed for alle udgifter. Wolfpack samler alt for dig og dine kunder.
Verdens letteste udgiftsflow
Styr på udgifterne
Vi samler alle udgifter og hele håndteringen på ét sted, så du kan bruge tiden på at hjælpe dine kunder i stedet.
Stringente arbejdsgange sikrer at alle ved hvad der skal gøres, og hvem der skal gøre det.
Wolfpack arbejder med dine kunders bank, ikke imod den - så I slipper for besværet ved at flytte rundt på penge.
Samlet overblik
Giv dine kunder ét overblik over udgifterne, så de kan holde styr på forbruget og økonomien.
Slip for at springe mellem regnskabsprogrammer og netbanker. Få overblik over økonomien med ét klik.
Giv dine kunder klare indsigter i deres økonomi, så de kan tage beslutninger på sande, opdaterede data.
Tryghed til dine kunder
Lad hver kunde bestemme hvem og hvor mange der skal godkende hvilke udgifter baseret på egne regler.
Wolfpack tager sig af alle udgifter, og sørger derfor for sikkerheden hver gang dine kunder bruger penge.
Tag kontrol over virksomhedens udgifter, med ét workflow der giver overblik og håndterer alt korrekt.
Book en demo og få svar på alle jeres spørgsmål med en guidet rundvisning.
Vi sidder klar på telefon og mail, hvis du vil vide mere, har spørgsmål eller ønsker en rundvisning i systemet.
Vores mission
Alt for længe har danske virksomheder spredt udgifterne i forskellige systemer, netbanken og regnskabsprogrammet.
Det har ført til ineffektive processer, manglende overblik, usikre godkendelser og ekstra manuelt arbejde.
Efter jeg solgte regnskabsprogrammet Billy i 2019 besluttede mit team og jeg os for at samle udgifterne og strømline håndteringen.
Løsningen er den, du kigger på nu.
Velkommen til Wolfpack.
Werner Valeur,
CEO & founder af Wolfpack
Klar til lettere udgifter?
Kontakt os
CVR: 43695630
Kalkbrænderiløbskaj 4
2100 København Ø
Du leder sikkert efter
Bliv en del af flokken
Sæt kløerne i verdens letteste udgifter