Wolfpack for chef og CFO

Wolfpack er Danmarks letteste app til udlægshåndtering, som alle kan downloade gratis. Med Wolfpack i lommen kan dine medarbejdere digitalt, sikkert og nemt lægge ud for virksomheden uden firmaplastikkort og krøllede kvitteringer. Og du kan digitalt, sikkert og nemt sætte rammerne for jeres udlæg og slippe flokken løs – med større fleksibilitet og frihed til at købe det nødvendige. Glæd dig til gladere medarbejdere, digitaliserede bilag og økonomisk overblik. 

Gratis oprettelse. Ingen binding. Masser af auuuuuh!

Et snedigt alternativ

Nemmere: Medarbejderudlæg bliver en helt naturlig del af hverdagen. Du skal ikke udfylde et langt ansøgningsskema for at få firmakort til udvalgte medarbejdere, men blot oprette dine medarbejdere eller sende dem et link i en mail. Derefter kan du selv sætte beløbsgrænser og skræddersy din løsning.
 
Hurtigere: Udlægshåndtering er en leg med Wolfpack, som både håndterer alle jeres kvitteringer digitalt, men også fungerer som et internt godkendelsesflow, så ingen køber for meget eller forkert. 
 
Billigere: Virksomhedens udgifter kan hurtigt stikke af, hvis mange medarbejdere har firmakort. Men hvis medarbejderne selv lægger ud, når de køber nødvendige ting for arbejdspladsen, minimerer I både udgifter, tidsspild, papirspild og ressourcespild. 

Download Wolfpack helt gratis:

App Store - Wolfpack - Ledelse
Play Store - Wolfpack - Ledelse

Sådan virker Wolfpack for dig

Wolfpack består af et administrationssystem til dig eller bogholderen og en app til medarbejderne. Der er flere grunde til, at Wolfpack kan få halen til at logre på de fleste ledere og virksomhedsejere. Her er nogle af de bedste. 

 

  • Få gladere medarbejder
  • Slip for at låne firmaets kort ud
  • Få overblik over alt, hvad medarbejdere køber til virksomheden
  • Spar mange penge i renter, gebyrer og dyre firmakortabonnementer
  • Giv din revisor eller bogholder gratis adgang

De vigtigste funktioner

Wolfpack giver dig et smart og elegant godkendelsesflow til medarbejderudlæg og digitalisering af kvitteringer, hvor du hele tiden har det fulde overblik. Her bestemmer dine medarbejdere selv betalingsmidlet, og du kan følge bilagene fra de opstår, til pengene skal refunderes og bogføres. Det giver pote fra dag ét.

  • Oprette, pause og slette medarbejdere 
  • Dashboard-overblik
  • Bestem selv beløbsgrænse for hver enkelte medarbejder
  • Automatisk eller manuel godkendelse af udlæg
  • Fuld integration til jeres eksisterende regnskabsprogram

”De har ikke fået deres penge til tiden, fordi bilagene ligger i stakke, eller man har ikke fået noteret sit kontonummer på bagsiden af kvitteringen. Det skal stoppe.”

Founder Werner Valeur om Wolfpack

Sådan gør du

  • Gå til Wolfpack Admin og opret virksomhed (eller få supporten til det)
  • Invitér medarbejdere
  • Sæt individuelle automatiske beløbsgrænser
  • Medarbejdere kan nu lægge ud på vegne af virksomheden med deres foretrukne betalingsmiddel og vedhæfte eller tage et billede af kvitteringen.
  • Godkend udlæg manuelt eller automatisk
  • Pengene tilbagebetales inden for 24 timer.
  • Bogføring ordnes nemt med integrationer

Wolfpack integrationer

Wolfpack spiller sammen med dine nuværende systemer, så du eller din bogholder hurtigt og nemt kan bogføre udlæg digitalt. 

image 1 - Wolfpack - Ledelse
image 2 - Wolfpack - Ledelse

Gratis flyttehjælp

Hvis I allerede døjer med fysiske plastikkort eller andre kringlede løsninger, er der hjælp at hente. Det er nemt at skifte fra jeres nuværende løsning til Wolfpack. I skal bare sige til, så ordner vi det hele for jer – hurtigt, sikkert og gratis. Velkommen i flokken!

Har du udlæg for over 30.000 om måneden?

Så vil vi gerne invitere dig helt ind i hulen og byde på en lækker, skræddersyet løsning. Book et virtuelt møde og få svar på alle dine spørgsmål. 

Kom med i flokken

  1. Overhold ny bogføringslov
  2. Håndtér alle kvitteringer digitalt
  3. Tilbagebetal udlæg indenfor 24 timer
  4. Fuld kontrol over virksomhedens udgifter
  5. Sæt individuelle beløbsgrænser
  6. Godkend udlæg automatisk eller manuelt
  7. Vælg selv prispakke eller prøv gratis
  8. Gratis oprettelse
  9. Ingen binding