Wolfpack er en app, hvor du kan lægge ud på vegne af virksomheden. Du kan bruge dit almindelige firmakort.
Formålet med Wolfpack
I Wolfpack bruger du dit firmakort, som du plejer. Men når du har foretaget et køb, kan du tage et billede af kvitteringen med appen, så den automatisk indgår som dokumentation i bogholderiet. På den måde sikrer du og bogholderen, at der altid findes kvitteringer for dine transaktioner.
Sådan kobler du dit firmakort på
Når du har downloadet Wolfpack og taget et billede af en kvittering, skal du blot huske at fjerne ”hakket” ved ”Beløbet skal refunderes til min konto”. Hvis du har lagt ud med egne penge, så skal du derimod lade ”hakket” stå – så refunderes pengene automatisk til din konto.

Wolfpack kan mere end det
Du kan altså bruge Wolfpack til at holde styr på dine kvitteringer, men medarbejderen kan også trygt lægge ud med egne penge. Her overfører Wolfpack automatisk pengene fra virksomhedens driftkonto (eller en anden valgfri virksomhedskonto) direkte til den, som har lagt ud for virksomhedskøbet.
Med tiden kan Wolfpack også betale for virksomhedens andre udgifter, som fx husleje, indkøb osv. Her er der tilknyttet et godkendelses- og betalingsflow, der på en let og brugervenlig måde giver både medarbejderen, chefen og bogholderen det nødvendige overblik.
Prøv Wolfpack gratis i 14 dage
I kan prøve Wolfpack gratis i 14 dage, hvorefter priserne starter fra 129 kr./md. pr. virksomhed. I betaler ikke per medarbejder, men udelukkende i forhold til forventet forbrug. Det er op til 10 gange billigere.
Integrationer har vi også
I Wolfpack har vi integrationer til de mest populære regnskabsprogrammer, som fx e-conomic, Dinero og Billy. Har du sat Wolfpack op til jeres regnskabsprogram, overføres kvitteringer og kontering automatisk direkte i kassekladden, så bogholderen kun skal godkende én gang. Og så klarer Wolfpack:
- Kontering
- Betaling og refusion
- Bogføring
5 vigtige funktioner
- Oprette, pause og slette medarbejdere
- Tilpasse dit dashboard-overblik
- Fastsætte beløbsgrænse for hver medarbejder
- Automatisk eller manuel godkendelse af udlæg
- Nyde den fulde integration til jeres eksisterende regnskabsprogram